February 17, 2012

Jul and LillaMy

A few days ago I had a perfect morning. Long time after the Pichifkes sale I went to visit Julia from Jul in her new studio that she is sharing with Natalie, the owner of LillaMy. Urban romantic fashion and fun, ready made jewellery all in one place, what more could you wish!
The studio is an amazing spot where good energies are swirling and creative mind is on the go. It is located in the Mitham Noga area in Jaffo; I've marked this place and so eager to explore over there some more...
















Check out some more of Jul's designs in her Etsy shop.
Hard to choose but I loved this one (plus a great photo) and this one especially.

And: PikulaBags and Jul are about to start making a little cooperation. Soon!

*

Pred nekaj dnevi sva se koncno skupaj z Miko odpravili na obisk k Juliji, ki je odprla nov studio skupaj z Natalie. Julija je lastnica blagovne znamke Jul , ki izdeluje urbana/romanticna oblacila, Natalie pa proizvaja malce drugacen nakit pri LillaMy .
Studio je super nor prostor, poln dobrega kreativnega vzdusja. Nahaja se v prenovljenem delu Jaffa (Tel Aviv) in je obkrozen s studii odlicnih mladih oblikovalcev, malce drugacnimi kafici, gledaliscem, zgradbami, ki tam stojijo se iz turskih casov in so jih prenovili na tako izjemen nacin. Kraj je vreden se mnogokratnih obiskov in raziskovanja s fotoaparatom.
Jul in Pikula pa zacenjava z enim mini sodelovanjem. Kmalu...

15 comments:

  1. kakšen super studio! jaz že dolgo iščem nekaj, kamor bi se zatekla delat vsak dan in kjer bi imela svoj kreativni nered. naveličana sem pospravljanja šivalnih strojev :(.
    Ena moja draga prijateljica se v začetku marca odpravlja v Tel Aviv, ji bom priporočila ta del mesta :). Če pa imaš še kak predlog za raziskovanje mesta, mi pa prosim napiši.
    In ja, super za sodelovanje, se že veselim kaj boš pokazala.
    Srečnica, zdi se mi da živiš v zelo kreativnem okolju.

    ReplyDelete
  2. Valentina je že spisala moje misli...:)
    Res zgleda krasen prostor, poln pozitivno-kreativne energije. Jaz že dolgo sanjam o takem prostoru. Sploh so mi pa všeč taka sodelovanja.

    ReplyDelete
  3. tu je tako lepo sonce in zdaj bi se z veseljem odpravila na potep po ulicah Jaffe, čisto počasi, si privoščila posedanje v kakšni kavarnici, opazovala mimoidoče in seveda zavilatudi v to slaščičarno, ki si nam jo predstavila. Natančno tako namreč izgleda, sem bi Alica hodila na čaj z Zajcem. Prepričana sem. In tisti murles/sticker nožic je fantastičen. Kako se srinjam z Valentino, da je krasno, ko te obkroža taka kreativa in navdihi. In še enkrat bom ponovila, pa še toplo imate;)
    namesto tega, bom oblekla bundo in z Bibo odsprehodila eno koprsko promenado, spila kavico in kupila bučke...za carpaccio;)
    lep pustni vikend!

    ReplyDelete
  4. Valentina, imam kar nekaj dobrih koncev Tel Aviva za priporocanje, z veseljem tudi direktno tvoji prijateljici :) He, glede studia pa, ves da Julija za njim skriva svoje stanovanje, ki je tako umetelno vklopljeno v studio. Kmalu sledi objava tudi s fotografijami "za kulisami".
    Darsi, sodelovanje bo. Ze gladim novo blago z odbitimi motivi, he he, cisto podobno Juliji.
    Matilda, danes smo sicer sredi hudo (relativno lokaciji) mrzlega neurja, ki je sosedom polomil rampo za parkiranje in ljudje na severu drzave ne morejo nikamor, ker nimajo zimskih pnevmatik in otroci tam jutri ne gredo v solo. Kul, ha?! Pojutrisnjem pa ze 22 in smer samo se navzgor. Jaffa je biser. Popolnoma me vedno obsede tamkajsnji bolsji trg, ampak o tem kdaj drugic. A je bil carpaccio dober?
    Vse 3: no, kdaj katera pride? ;)

    ReplyDelete
  5. hihi, snisem si mislila, da so v Izraelu potrebne zimske gume! 22,stopinj, zelena sem od foušije in grem takoj malce prekladat moje sandale;) Carpaccio je odpadel zaradi maškar, ki me niso spustile na sobotno tržnico, tako, da smo se zadovoljili z prefinimi olivami in domačim kruhom.
    Maja, tvoji kraji so že na seznamu;)

    ReplyDelete
  6. poznaš tole angleško punco polno navdiha in spretnih prstov http://www.nadinoo.blogspot.com/?

    ReplyDelete
  7. mmm...Nadinoo...se ze zaljubljam...kaksne fotografije!!! Pa bo sel se en vecer/pol noci.

    ReplyDelete
  8. Matilda, vem da imas trenutno malce vec casa za brskanje...mogoce ze poznas:
    http://emmadime.com/

    ReplyDelete
  9. Sem še jaz pokukala na tale link za Matildo in mi je zelo všeč :). Maja, včeraj sem imela girls night, do ranih jutranjih ur in to ravno z Majo, ja še eno Majo, ki prihaja v Izrael. Jaz sem ji kar posredovala linke, do tvojega bloga in FB strani in te bo najbrž kontaktirala. Menda imajo že vse zorganizirano in sicer z samim županom mesta, ampak mislim, da jim ne bo kazal takih zanimivih placev kot jih lahko priporočiš ti :).
    Pa še to, jaz sem tudi Vanja, samo toliko, da ne boš presenečena. V Izrael bi šla pa takoj jutri, če bi me moji fantje pustili ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suuuuper! Se veselim se ene Slovenke tu naokrog! Nas je tako malo... Naj pise/klice, z veseljem jo popeljem naokrog :)

      Delete
  10. pa če ni to magija:) včeraj sem odkrila ta blog, ga shranila in še ne raziskala.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Pikule v prestolnici!
    http://helenavedric.blogspot.com/

    in všeč mi je, da so skupaj postavljene s Heleninimi ilustracijami (ha, spet naključje;))

    ReplyDelete