September 9, 2015

updates







As written already, I am back. I had a wonderful summer. Family, friends, new people, beautiful life-essential nature, nostalgic music, good old Croatian sea and mainly, chilling down. Living slow and feeling strongly.
The photos above were taken before the summer, on a forgotten yard of an old house in one of the villages in the area where I live. It was a soft afternoon, gently lit by the evening sunlight. I think you can see from my face how much I enjoyed the whole scene and how good the connection with the photographer was right there. Zohar Sierra is a photographer that kind of found me somewhere and wanted to take pics of my bags for a little barter. I immediately fell in love with her.
We made a whole series of photos, you will get to see them drop by drop in the future posts. One of the clutches I most love right now is this new deer clutch.

I have two cool announcements:

Tomorrow I will have a little giveaway on my instagram. I think you will like it, so check it out.

I have many purses and bags from my previous collections in my studio plus some sample bags so I decided to make a sample sale on my web site. Starting this Sunday. The prices will be very inviting and I will make it shipping free!

*

Kot ze napisano prejsnji teden...nazaj sem. Poletje je bilo cudovito. Druzina, prijatelji, nova poznanstva, neopisljivo lepa slovenska narava, dobra glasba, stari dobri hrvaski otoki in predvsem, mir. ziveti pocasi in obcutiti s celim srcem.
Fotografije so bile posnete se pred poletjem. Na pozabljenem dvoriscu stare hise v vasi nedlec stran od nasega doma. Bilo je eno tistih mehkih popoldnevov, nezno obsijanih z vecerno svetlobico. Mislim, da se mi vidi z obraza kako zelo se pocutim domace pod ogromnimi pekanovimi drevesi in kako fino sva se ujeli s fotografinjo. Zohar Sierra me je nasla nekje in zelela poslikati moje izdelke v zameno za torbico ali dve. V trenutku sem se zaljubila vanjo in mislim, da se zgodba se nadaljuje.
V parih urah je nastalo cel kup fotografij; pocasi, pocasi jih nakapljam semle. Danes razkrivam Pikulinino novo jelenasto torbico, ki mi je tako zelo ljuba.

Dve obvestilci:
Jutri bom na instagramu oddala en izdelek. En klik ali dva, mogoce bo tvoj.

V studiu se mi je nabralo veliko testnih torbic in nekaj torb iz prejsnjih sezon. Odlocila sem se, da naredim eno tako sample sale na internetni strani. Cene bodo zelo nizke in ne bom zaracunala postnine. Zacetek v nedeljo.

Trudim se objavljati enkrat tedensko.
Izrael je te dni ves rumen in vlazno vroc. Perila ne obesam zunaj, ker je takoj napraseno. Ko prizgem brisalce na avtu, me vzorec spominja na zasnezena slovenska jutra. Le zakaj mi ne zmrzujejo roke?






No comments:

Post a Comment