May 7, 2013

huge


I was working on a new design today. This came out. I love this bag, it is made out of the lightest yet strong fabric that is special in it's texture and has a delicate feel. The bag is richly pleated and very roomy. What do you think? To use this design with other colors as well?

*

Preizkušala sem nove oblike in velikosti. Tole je prišlo na plan. Torba se mi zdi krasna, ravno pravšnja za poletne radosti.  Narejena je iz najlahkotnejšega ampak močnega blaga, ki je poseben po svoji strukturi in prefinjenosti. Torba je bogato nagubana in ima v sebi veliko prostora. Kaj pravite, naj jo naredim še v drugih barvah?

3 comments:

  1. tako delikatna je...
    vidim jo na Jasnaji Poljani med brezami kako opleta med naborki belega krila in lica so zardela

    ReplyDelete
  2. Matilda, tale opis uporabim pri detajlih v moji štacuni.
    :)

    ReplyDelete
  3. jaaaa! veš, ko sem gledala film o Tolstoju, pa potem dokumentarec in potem moram seveda še vse poguglat, sem sem bila očarana nad fotkami gospa v belih lanenih oblekah,ki so jih nosile z eno tako lahkoto, kljub metrom in metrom tkanine z spetimi lasmi, ki so bile vseeno zmeraj malce razmršene, en tak romantićen ruski casual wear (hihi, to se ne sliši ravno romantično ;))ampak atmosfera me je prevzela in to uživanje v naravi, na zraku, neskončni gozdovi...

    ReplyDelete