November 20, 2011

selvedge and new ideas


I am addicted to this magazine. It comes every two months and when it does, it's like the time stops. I can read it over and over again and get overwhelmed by each and every page. Bought these amazing bird scissors the other day here in Kfar Saba where I went to fix my sewing machine. I promise to make a special post about this place.


Mika is helping me with some new projects, when she's around my studio turns into a mix of threads, fabrics and papers all over. She loves it.

Giveaway on Pikula's facebook page lasts only two more days!

PikulaBags are now available also in Haifa in HaBoutique HaZfoni (the northern boutique).


Tale revija je najlepse kar se znajde v postnem nabiralniku vsaka dva meseca. Ko jo vzamem v roke je ne spustim dolgo, dolgo. Tele pticje skarjice (ki sezejo v se tako zamotane kote) sem kupila te dni v lokalni popravljalnici sivalnih strojev, ki je kraj sam zase nekaj zelo posebnega in obljubim, da kmalu napisem objavo samo o njem. Mika, moja Mika, mi pomaga pri sestavljanju novega projektica. Seveda Mika najbolje zna narediti "red" v studiu. Uziva. Jaz pa tudi.
Giveaway na facebook strani se izteka, pohitite ce bi radi imeli novo obleko za telefon.
In, za vse ki ste ali boste v Izraelu; Pikula ima sedaj na voljo torbice v tejle trgovini.

19 comments:

  1. Pozdrav s sončne strani Alp(nad 800m nad morjem, spodaj je megla).
    Lepo je imeti takšno malo pomočnico pri sebi, samo delati je malce težje :)
    Tvoje torbice so čudovite - grem pogledat še na FB.

    ReplyDelete
  2. hvala in ja...ko sem s ta malo se vec igram kot pa delam. :)
    tudi jaz sem te ze dala med priljubljene; delas C U D O V I T E stvari! :)

    ReplyDelete
  3. Ohoooooooooo, tukaj se "skrivata" in klepetata, moji preljubi ツ Jaz bi povabila zraven vsaj še Vanjo ツ no, pa še za marsikatero bi se našlo mesto, ampak ve ste mi (najbrž tudi zaradi blogov) extra ljube. O izdelkih ne bom izgubljala besed: fenomenalni, veliko sebe pustite v njih. Ampak lahko vam, ki imate pomočnice ツツツ

    ReplyDelete
  4. Lep pogled v vajin studio;) Torbica je prišla je in preprosto popolna, čisto sem paf in v petek jo bom "sprehodila" na eni zelo pomembnio prireditvi v prestolnici. Ha, ves outfit se bo prilagodil Njej!

    ReplyDelete
  5. Živjo Maja, prvič se oglašam. Pred kratkim na FB opazila tvojo ustvarjalnico in se brez besed vpisala na blog.
    Lepe torbice delaš in živiš v inspirativnem okolju ... Na Izrael imam krasne spomine, sicer je že dolgo tega (19 let sem bla stara) pa vseeno, upam da me še kdaj zanese v ta konec sveta :).
    Škarje so čudovite, to je najbrž replika enih starih, mislim da sem nekaj podobnega nekje že videla. Revijo bi tudi jaz z veseljem prelistala, znova in znova.
    Pomočnica je pa najboljša in blazno srčkana. Tudi jaz imam enga malega pomočnika, ki najbolj od vsega ljubi škarje, vidim, da so tvoje na varni razdalji :).
    Tvojo FB stran sem poklikala in vabim še tebe na mojo in na blogič seveda. Lepo bodi in si pišemo.
    Aja, še beseda za Oko; A vidiš da si me prav priklicala sem, draga moja ;).

    Lep pozdrav in maham iz goste megle, če slučajno ne vidiš,

    Valentina (Vanja)

    ReplyDelete
  6. Ja, jupiiiiiiiiii, pa smo skupiiiiiiiiii :-) Jaz tudi maham na vse konce!

    ReplyDelete
  7. Vidim, da imamo tukajle ze eno lepo skupinico! Kako fino, da ste prisle! Juhuhu!! :)
    Hmm...ze sedaj se zaradi vas tu pocutim bolj doma.
    Oka: hvala za vabila in pisi ko dobis paket :)
    Matilda: Kaksna cast...pokukaj v elektronski nabiralnik, to minuto ti grem pisat.
    Vanja: Lepo, da sem te spoznala! Moram ti poslati slike mojih vesoljcev (mehke velike igrace, ki sem jih delela pred leti), zelo so podobni tvojim cudovitim objemajocim mucam. Skarjice bodo kot zgleda kmalu na voljo tudi za posiljanje, veliko ljudi me sprasuje o njih, pa se super so za v tiste ta zamotane kotke. Sedaj grem pa gledat tvoj blog in fb.
    Srecno!
    Vsem skupaj veliko topline od tu "doli".

    ReplyDelete
  8. Matlda, eno strašno firbčno babnico zanima katero torbiĆko si izbrala :-) Jaz bi za nekaj takega, kot omenjaš ti, definitivno izbrala tole :-) Mogoče pride enkrat na vrsto, kot hrana za dušo, prej pa ena za pocartat' se in za every day hkrati :-)

    ReplyDelete
  9. Oka, izbrala sem tole :) http://www.etsy.com/shop/PikulaBags/sold
    in je perfektna. Še ni romala v škatlo s torbičkami ampak je zanekrat na knjižni polici, da jo gledam in gledam:D

    ReplyDelete
  10. hihi, link pokaže kar celo stran, moja je Pleated frame clutch purse - stripes, lepa velika za v roko

    ReplyDelete
  11. Iiiiiiiii, matilda, sem že ravno hitela pisat, da se nič ne vidi :-) no, zdaj mislim da vem klik. Naaaajs!

    ReplyDelete
  12. ja, ta ... vendar..tatammmm...moja je "personalizirana" in je prav na tej strani malce drugačnih barv (takih mojih, živih), ti pošljem fotko (če želiš). Jah Maja je taka, krasna in se potrudi. Zelo Haute Couture.

    ReplyDelete
  13. Ja, firbec babji bi z veseljem pogledal tvojo toščico :-)

    Moja najbrž pride danes/jutri, zdej u' kratkem. Izbrala pa sem ta' največjo mauhico v rdeči barvi - tako, za v službo, ki je dovolj velika, da notri še kakšen jabolček utaknem :-) Kumi-čakam!

    ReplyDelete
  14. Aaa, red gold one!
    Meni je en nepridiprav izmaknil turkizno zlato iz iste familije:(
    Sliko ti pošljem popoldan:)
    Če kaj vem, bova /za zdaj/ edini Pikulabags ponosni lastnici v Deželici;)...zelo ekskluzivno!

    ReplyDelete
  15. hejhej! Res je, poleg moje druzine in par prijateljic sta vidve (za zdaj) edini lastnici Pikul v domovini! :)

    ReplyDelete
  16. Nisem vedela, da sva z matildo tako eksljuzivno-imenitni tOškarici :-) No ja, jaz še nisem, čakaaaaam. Če v naslednjih dneh ne pričakam torbice, se bom tudi jaz ustrašila za njen obstoj, da se ni morda kakšna gospa carinica zaljubila vanjo (šala :-)) Ali pa na carini čakajo, da se iz bolniške vrne izvedenec za torbice, ki bo strokovno presodil, ali gre za pravo ali ponarejeno Pikula torbico :-) :-) :-)

    ReplyDelete
  17. Paketinček prispel, opremljen z eno posebno nalepko "opravljen carinski postopek" ツ

    Vsebina paketa z eno fesedo: fenomenalna ♥

    Maja, hvala ♥ in hvala tebi Matilda, ker si utripala z mano ♥

    Ljuba moja Torbica, dovolj zabušavanja, jutri gremo na šiht ツ

    ReplyDelete
  18. ha, kaksne zgodbe se pletejo okrog Pikula torbic. Punce, hvala za podporo in lepo mero smeha in dobre volje!

    ReplyDelete