May 14, 2013

dando tel aviv











I had a Tel Aviv day today. This is what I found in the middle of my regular fabric route. Dando Tel Aviv! Their facebook page is here. What a delightful fabric shop, filled with items that all shout: "take me" and: "no, no, take me". The fabrics have interesting prints, I especially fell in love with all the ikat patterns and the owner is such a nice lady. I couldn't stop photographing and I am sure I will be coming back.

*

Danes sem imela svoj dan v Tel Avivu. Po običajni poti med trgovinami z blagom sem takoj opazila tole novo. Dando Tel Aviv! Tule je še njihova facebook stran. Krasna trgovina, ki močno izstopa po zanimivo potiskanem blagu, ikat vzorcih in z njihovo super prodajalko/solastnico sva se takoj ujeli. Nisem se ustavila pri fotografiranju in zagotovo se spet vrnem.

4 comments:

  1. Čudoviti vzorci ! Takoj so me pritegnili..

    ReplyDelete
  2. Ja, mene jih kar nekaj mika...ceprav se ne vem za kaksen projekt bi jih uporabila.

    ReplyDelete
  3. projekt pride potem ....
    ne vem, ampak neka je v zraku, prav danes sem razmišljala, da kadarkoli najdem nekaj fabuloznega na etsyju, spodaj piše israel. nekaj je definitino v zraku ali vodi. to misterijo moram raziskat!

    potiski za umret.

    ReplyDelete