March 22, 2013

tirza



I am still all enchanted by the naive art of Tirza and by herself. Last weekend was an open artists' houses event when on Friday I opened my studio for the first time and on Saturday I was a guest at Tirza's studio. The event was totally amazing. Didn't expect so many people coming, sitting for a coffee and chatting, being truly interested in the smallest details and walking away with a bag or purse that they carefully chose.
Tirza gave me lots of fresh energies and I got this one. You all know why I chose it, right?

*

Še vedno sem popolnoma očarana nad deli Tirze in nad njo osebno. Prejšnji vikend smo imeli tu v Kfar Sabi vikend, ko umetniki in kreativci odprejo svoja vrata publiki. V petek sem jih prvič odprla tudi sama in v soboto sem imela čast biti gostja v studiu Tirze. Dogodek je bil čudovit. Nisem pričakovala takšnega števila ljudi, pa tudi tega ne, da si bodo vzeli čas, popili kavico in poklepetali s polnim zanimanjem za detajle in odkorakali do naslednjih vrat s torbico, ki so jo tako zelo natančno izbrali. Tirza mi je dala veliko vetra v krila in tole je moja nova družba v stanovanju. Vsi veste zakaj sem izbrala prav to, kajne?

2 comments:

  1. ker je tako barvna, ker povezuje, ker navdihuje... in čestitam za preboj v švici!)

    ReplyDelete
  2. Živjo! Na mojem blogu te čaka nagrada. Pridi pogledat.

    mimogrede.. čudovita slika !

    ReplyDelete