December 4, 2012

week in November



Dlje časa že odlagam tole objavo, ki me čaka v osnutkih že od konca tistega tedna sredi novembra. Vojna tu me je, brez da bi se tega zares zavedala, precej vrgla iz tira. Čas sicer teče dalje, vse se zdi kot ponavadi, ljudje so zelo navajeni, vseeno pa jih je preveliko izgubilo vse kar so si zgradili, občutek varnosti in...življenje. Na obeh straneh.
Po tistem tednu dni je kot naročen prišel dež in z njim nekakšno olajšanje.

*

I've been postponing this post for too long. It was actually waiting for me in the drafts ever since that weird week in the middle of November.  The war that was here not so long ago completely turned me upside down, without me even being aware of it.  Time goes on, everything seems to be like always, people are so used to it. But. Too many lost everything that they had, their sense of security and...life. On both sides.
After all was over (as it seems?), the rain came and left some sort of a relief.

1 comment: